2021-01-20 08:00:00

Pravila rada i komuniciranja u virtualnim učionicama

Dragi učenici, 

kako bi nam rad u nastavi na daljinu bio što uspješniji i ugodniji, trebamo se pridržavati pravila. Pod opširnije pročitajte pravila rada i komuniciranja u našim virtualnim učionicama. 

Kako ne bismo gomilali nepotrebne poruke, bitno je držati se pravila komuniciranja u virtualnoj učionici.

S predmetnim učiteljima komunicirate u kanalu predmeta koji vidite s lijeve strane. Kada odgovarate na poruku koristite opciju  Odgovori (eng. Reply). Za komunikaciju s razrednikom/com koristite kanal Sat razrednika. U tom kanalu možete i vi međusobno izmjenjivati poruke. Neprimjerena komunikacija nije dopuštena. Svako neprimjereno komuniciranje podložno je Pravilniku o kriterijima za izricanje pedagoških mjera. 

Obveze učenika tijekom nastave na daljinu:

- učenik obavezno treba pratiti online nastavu prema rasporedu;

- učenik treba na svakom nastavnom satu potvrditi svoje prisustvo na jedan od načina: označavanjem "like" na objavu profesora, uključivanjem u čavrljanje (chat), video poziv ili na drugi način koji odredi predmetni učitelj;

- za vrijeme online nastave učenik se ponaša kulturno (pridržava se navedenih pravila komuniciranja) i samostalno izvršava sve svoje obveze;

- izostanak učenika s online sata, ako nema opravdani razlog, vodi se kao neopravdani izostanak s nastave i evidentira se u e-Dnevniku;

ako učenik za vrijeme praćenja online nastave ima tehničkih poteškoća, o tome treba odmah obavijestiti predmetnog učitelja i razrednika te kada poteškoća bude otklonjena obavijsetiti razrednika/učitelja;

- domaće zadaće i ostale uratke učenik treba poslati predmetnom učitelju u vremenskom roku koji je zadan, a naknadno poslani radovi neće se uvažavati te

- učenik treba redovito učiti i ponavljati nastavne sadržaje.  


Osnovna škola Sesvetska Sopnica