« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Organizacija glavu čuva
Dobra vijest je da su naši učenici putem medija (televizija, internet) uključeni u nastavni proces. Novi je to oblik nastavnog procesa, i za nas i za učenike. Trebat će nam svima neko vrijeme da naučimo koristiti se svim dostupnim aplikacijma i automatiziramo uporabu. Vjerujem da će učenici to savladati brže nego neki od nas odraslih.
Osim zbog samog sadržaja, koji će učenicima biti dostupan, nastava u ovom obliku je iznimno važna i u psihološkom smislu. Naime, zadržavanje dnevnog rasporeda aktivnosti između ostalog povećava opći osjećaj sigurnosti (u relativno nesigurnim uvjetima u kojima živimo) i motiviranosti za učenje.
U ovakvim okolnostima dobro je zadržati životni ritam, odnosno pokušati organizirati jasne točke u pojedinom danu, npr. vrijeme buđenja, vrijeme za školu, odmor, jelo, igru i sl.
Pomozite djeci u osmišljavanju dnevnih planova. Vodite računa da je dobro da plan postoji, ali i da je donekle i fleksibilan, osobito za djecu koja su perfekcionisti.
Potaknite djecu da redovito pratite sadržaj i uče.
Iako kao psiholog vidim više nedostataka nastave bez odnosa i komunikacije uživo između učitelja i učenika, ipak ima i nekih prednosti. Potaknite djecu da ih iskoriste.