preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Tražilica


Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 6. 2010.

Ukupno: 1229011
Danas: 92
 

CILJ: razumjeti važnost postojanja pčela za čovječanstvo, promicati zdravi način života upoznavanjem s pčelama i njihovim proizvodima te njihovim načinom života

OBRAZLOŽENJA CILJA: uočili smo da se velik broj učenika nezdravo hrani, jedu puno hrane koja sadržava veliku količinu šećera i piju gazirana pića s puno šećera; ovim projektom želimo podučiti učenike, roditelje i učitelje o važnosti zdrave prehrane i korištenja zdravih šećera u prehrani; također želimo učenike upoznati s važnošću pčelinjih zajednica za ekosustav i čovječanstvo

OČEKIVANI ISHODI/POSTIGNUĆA:

  • nacrtati ili naslikati pčele, košnice ili saće različitim likovnim tehnikama 
  • pjevati neke pjesme o pčelama i medu 
  • upoznati dijelove tijela pčele na engleskom jeziku te neke dijelove pčelinje zajednice 
  • napisati pjesmu specifične strukture (haiku, činkvina, pjesma u boji…) o pčeli/pčelama 
  • odrediti nutritivnu i energetsku vrijednost meda 
  • upoznati uzgoj pčela u našem zavičaju 
  • imenovati i razlikovati pčelinje proizvode: med, vosak, propolis, matičnu mliječ i otrov 
  • prepoznati važnost postojanja pčela za čovječanstvo 
  • upoznati se s načinom života pčelinje zajednice 
  • posjetiti Apijarij Tehničkog muzeja Nikola Tesla 
  • povezati nastavne sadržaje likovne kulture, glazbene kulture, engleskog jezika, prirode

NAČIN REALIZACIJE:

OBLIK: redovna nastava likovne kulture, glazbene kulture, engleskog jezika i prirode, izvanučionička nastava

SUDIONICI: učenici, učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić

NAČINI UČENJA:

  • pjevanje pjesama o pčelama i medu
  • pisanje pjesama specifične strukture (haiku, činkvina, pjesma u boji…) o pčelama
  • rješavanje kviza o pčelama
  • kategorizacija pojmova
  • određivanje nutritivne i energetske vrijednosti meda
  • promatranje načina uzgoja pčela i proizvodnje meda u našem zavičaju  
  • izrađivanje likovnih radova na temu pčela
  • posjet i razgledavanje izložaka u muzeju
  • fotografiranje dozvoljenih izložaka
  • opisivanje viđenih izložaka
  • poštivanje pravila pristojnog ponašanja u kulturnoj ustanovi

METODE POUČAVANJA:

  • poticanje i usmjeravanje
  • organizacija rada
  • priprema materijala
  • komunikacija i usklađivanje s drugim učiteljima
  • održavanje edukativnih radionica i predavanja za učenike
  • organiziranje i koordinacija posjeta Apijariju
  • pedagoška pratnja
  • usmjereno i vođeno razgledavanje
  • razgovor o dojmovima

TRAJANJE IZVEDBE: tijekom nastavne godine 2016./2017.

POTREBNI RESURSI:

  • papiri, markeri, bojice, crtački i/ili slikarski pribor
  • projektor, računalo, fotoaparat, panoi, fotokopirni aparat
  • pčelinji proizvodi
  • troškovi prijevoza za izvanučioničku nastavu
  • učenici, roditelji, učitelji

MOGUĆE TEŠKOĆE:

  • tehničke poteškoće
  • nedostatak materijalnih sredstava
  • nedostatak vremena
  • nezainteresiranost učenika
  • usklađivanje rasporeda

NAČIN PRAĆENJA I PROVJERE ISHODA/POSTIGNUĆA:

  • likovni radovi
  • literarni radovi
  • fotografije

ODGOVORNE OSOBE: učiteljica likovne kulture Gabrijela Dominović, učiteljiica engleskog jezika Noemi Ajduković, učiteljica prirode Marina Petrin Horvatić, učitelj glazbene kulture Domagoj Brlečić 

1. projektna aktivnost

Na satu likovne kulture učenici viših razreda u tehnici crnog flomastera obradili su nastavnu jedinicu Obrisne crte, tok i karakter crte kroz motiv Pčele.

Učenici su uočavali, uspoređivali i analizirali ključne pojmove na vlastitom uratku i uratku drugih učenika. Ispitivali su estetske vrijednosti na svojim uratcima. Uočavali su važnost povezanosti likovne kulture u svakodnevnom životu (zdrava hrana i zdravi proizvodi). Analizirali su odnose veličina u životnom okruženju i primjenjivali ih u realizaciji zadatka. Razvijali su i oblikovali pozitivan stav, istraživali postavljene zadatke i nastavne sadržaje. Poštivali su školska pravila te samokritično i pravedno analizirali i vrednovali završene radove.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Gabrijela Dominović   datum: 24. 11. 2016.

Mentalno zdravlje grada Zagreba


 


Logo škole


 


Jelovnik

Školski liječnik


Školska liječnica:

dr. Ljiljana Josipović.

Ordinacija se nalazi na adresi Aleja Lipa 1H, tel: 01/2917-711.

Radno vrijeme:

  • parni datumi - prijepodne,
  • neparni datumi - poslijepodne. 

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju